Jak usprawnić elektroniczny obieg dokumentów 28-29.10.2010, Warszawa, Hotel Jan III Sobieski Dowiedz się, jak wdrożyć i stosować e-faktury i obniżyć koszty fakturowania w firmie nawet do 80%. W programie, m.in.: Czytaj więcej
Gdzie szukać oszczędności, jak budować relacje z dostawcami 26-27.10.2010, Warszawa, Le Meridien Bristol W trudnych czasach umiejętne zarządzanie zakupami stanowi nie lada wyzwanie. Nacisk na ciągłe obniżanie kosztów czy usprawnianie procesów zakupowych to codzienne zmagania Działów Zakupów, zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, małych przedsiębiorstwach i globalnych korporacjach, składających zamówienia centralnie i w sposób… Czytaj więcej
Niekonwencjonalny, nietypowy, nieszablonowy ? system motywacyjny, który działa! W programie m.in : – Jak zbudować optymalny system wynagrodzeń oparty o wartościowanie stanowisk? Identyfikacja potrzeb i przeprowadzenie zmian – case study Lukas Bank – Co, komu, kiedy i w jaki sposób – jak zachować właściwe proporcje pomiędzy składnikami finansowymi a pozapłacowymi? Skuteczne i niekonwencjonalne elementy motywacji… Czytaj więcej
Branżowy serwis InternetStandard.pl już po raz drugi organizuje konferencję SEMStandard. W dniach 26-27 kwietnia 2010 ponad 20 specjalistów zaprezentuje swoje doświadczenia oraz najnowsze trendy marketingu w wyszukiwarkach. Podczas dwudniowej konferencji, której partnerami branżowymi są SEMPO, PBI oraz IAB Polska omówione zostaną dominujące kierunki wyznaczające rozwój tej formy reklamy w przyszłości. Czytaj więcej
Najnowsze orzecznictwo polskie i europejskie W programie m.in: * Działania polskich i wspólnotowych organów antymonopolowych na przykładzie ostatniego orzecznictwa i decyzji: Komisji Europejskiej, UOKiK i Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów * Praktyki cenowe i inne formy nadużywania pozycji dominującej w opinii przedsiębiorców, prawników i przedstawicieli instytucji nadzorujących * Kiedy koncentracja może zakłócić stabilność rynku ?analiza… Czytaj więcej
7.11.2009 – 18.11.2009 Hotel Polonia Palace, Warszawa Doświadczenia 14 praktyków branży Contact Center! W programie m.in : * Zasady nawiązywania właściwych relacji z klientem: Christoph Lenk, Lego Consumer Services Europe; Joanna Kowalska-Rak, Polkomtel S.A.; Konrad Koper, Polska Telefonia Cyfrowa * Systemy motywujące, zarządzanie kompetencjami, coaching ? co najlepiej wpływa na efektywność pracownika Contact Center w... Czytaj więcej
26 października 2009 r., Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, ul. Książęca 4, Sala Notowań Z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii* wynika, że prawie 40 proc. konsumentów dokonując zakupów bierze pod uwagę kryterium etyczne. W Europie Zachodniej 68 proc. Europejczyków zadeklarowało, że kupuje etycznie**. Konsument się zmienił. Jest coraz bardziej wymagający i świadomy znaczenia wartości społecznej... Czytaj więcej
18 czerwca 2009r., godz. 10:00, budynek Deloitte House,al. Jana Pawła II 19, Warszawa, IX piętro19 czerwca 2009r., Dzień Specjalny:Warsztat Podatkowy dla Przedsiębiorcy ?Kryzys opanował świat. Firmy wstrzymują inwestycje, czekają na poprawę, rozglądają się. Nawet jeśli polska fabryka jest jedyną, która nie przynosi strat w całej grupie, zyski nie są reinwestowane, lecz wracają do central w… Czytaj więcej
Centrum im. Adama Smitha zaprasza na konferencję prasową:Dzień Wolności Podatkowej W konferencji udział wezmą:* Robert Gwiazdowski, Prezydent Centrum im. Adama Smitha* prof. Andrzej Blikle, Przewodniczący Rady Centrum im. Adama Smitha* Andrzej Sadowski, wiceprezydent Centrum im. Adama Smitha* Cezary Kaźmierczak, prezes MMT Management, ekspert Centrum im. Adama Smitha Czytaj więcej