7.11.2009 – 18.11.2009
Hotel Polonia Palace, Warszawa
Doświadczenia 14 praktyków branży Contact Center!
W programie m.in :
* Zasady nawiązywania właściwych relacji z klientem: Christoph Lenk, Lego Consumer Services Europe; Joanna Kowalska-Rak, Polkomtel S.A.; Konrad Koper, Polska Telefonia Cyfrowa
* Systemy motywujące, zarządzanie kompetencjami, coaching ? co najlepiej wpływa na efektywność pracownika Contact Center w opinii praktyków z: Avon Cosmetics Polska, Netia, Luxmed i Coface Poland
* Skuteczne rozwiązania w sferze integracji systemów teleinformatycznych przedstawi Krzysztof Kunik z DHL Express
* W jakim kierunku zmierza rynek usług CC oraz jak zmieniają się preferencje klienta? Odpowiedzi udzielą Paul Hopkins, easyJet; Piotr Dzięcioł, Bank Millennium; Jakub Kłoczewiak, Orange/TP; Celina Waleśkiewicz, Alior Bank; Marcin Kowalski, Link4
* Anna Kamińska z Toyota Bank Polska przedstawi zasady efektywnej współpracy z partnerem zewnętrznym w outsourcingu pełnym
https://www.informedia-polska.pl/pl/kongresy-konferencje/iv-kongres-contact-center