Social media – nowy rozdział w e-biznesie!
W programie m.in :
* Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność wskaże Anna Robotycka z AmRest na przykładzie kampanii Burger King
* Jak bez budżetu zbudować największą w Polsce społeczność lokalną podpowie Dominik Kaznowski, Nasza Klasa
* Katarzyna Prus-Malinowska z Banku Zachodniego WBK omówi skuteczne sposoby na wykorzystanie twórczego potencjału klientów do promocji marki
* Tajniki kreacji i życia marki w świecie Web. 3.0 ujawni Rafał Neska, X-Trade Brokers
* Ocenę wartości mikroblogów w promocji marki i PR zaprezentuje Adam Zygadlewicz, Netguru/Flaker
* Krzysztof Michałowski z Filmweb.pl przedstawi autorską diagnozę: czego i jak możemy nauczyć się od jednej z największych społeczności w Sieci
08.06.2010 – 09.06.2010
Hotel Polonia Palace, Warszawa
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w kongresie
Bartosz Kaczmarczyk – Project Manager
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl
Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl