Sukces supermarketów funduszy inwestycyjnych zachęcił mBank i inne instytucje do sprzedaży polis komunikacyjnych w sieci. Pierwsze kroki zostały podjęte przez mBank w kwietniu 2005 r. kiedy to internetowe ramię BRE Banku zaoferowało swoim klientom sprzedaż polis TU Compensa. W najbliższych miesiącach oferta obejmować ma kilka Towarzystw…
Ze względu na niższe koszty (bank jest w stanie obniżyć prowizję dzięki pominięciu roli agenta) towarzystwo jest w stanie zaoferować niższe ceny o ok. 10%. Przy kosztach polis rzędu 5000-6000 tys. rocznie daje to wymierne korzyści finansowe, nie mówiąc już o wygodzie zakupu polisy. Podobną strategię przyjmuje inna instytucja finansowa motobank. Jej placówki obecne są w centrach handlowych. W ofercie Motobanku znajdują się polisy: PZU, Compensy, Warty, Uniqi, HDI Samopomoc i PTU. Do sprzedaży polis komunikacyjnych przymierza się również TUW (Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych) należące do Poczty Polskiej. Sprzedaż ma odbywać się poprzez okienka pocztowe.
13 września 2005
0 Komentarz
805 Odsłon