CPI zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w XIX FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ “ELEKTRONICZNA KOMUNIKACJA BANKÓW Z KLIENTAMI”18 marca 2009 roku, WarszawaPATRONAT: Związek Banków Polskich
Elektroniczna komunikacja banków z klientami to podstawa współpracy bank – klient. Najważniejsze jest aby ta komunikacja była bezpieczna, zgodna z obowiązującym prawem i satysfakcjonująca dwie strony. Istotną rolę pełnią systemy IT, które muszą być dostosowane do potrzeb klientów oraz stanowić kanał dystrybucyjny produktów bankowych. Tej tematyce poświęcimy XIX edycję Forum Bankowości Elektronicznej a przedstawicieli instytucji finansowych zapraszamy do udziału w niej.
PROGRAM (10:00-16:30)
– Podobieństwa i różnice w elektronicznych formach komunikacji banków z klientami korporacyjnymi a klientami indywidualnymi. Trendy rozwojowe form komunikacji
Jędrzej Grodzicki (Doradca Prezesa Związku Banków Polskich)
– Zabezpieczenie bezpiecznej i wiarygodnej komunikacji klient-bank-klient. Możliwości technologiczne podpisu elektronicznego z wykorzystaniem kart SIM
Krzysztof Młynarski (Teleinformatica)
– Nowe wyzwania bankowości elektronicznej
Sławomir Szarkowicz (Dyrektor Konsultingu, Comarch S.A.)
– Nowoczesna koncepcja bankowości internetowej
Bartłomiej Wlazłowski (IBM Business Sollutions Sales Executive, IBM)
– Ochrona danych osobowych w elektronicznych relacjach banku z klientami. Problemy wykorzystywania danych osobowych po zakończeniu umowy usługi bankowej. Uwarunkowania prawne wykorzystywania baz danych. Projekt nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych a zagrożenia dla działalności banków
Mecenas Jerzy Bańka (Związek Banków Polskich)
– Mobilny kanał dostępu do usług bankowych
Krzysztof Cetnarowski, Leszek Siwik, Adam Woś (Mobile Experts Sp. z o.o.)
– Internet jako narzędzie komunikacji z klientem oraz kanał dystrybucji produktów bankowych
Mariusz Czajkowski (DomData Sp. z o.o.)
– Bankowość internetowa w zarządzaniu relacją prawną z Bankiem
Paweł Domański (dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, Bank BPH S.A.)
– Prezentacja (KIR S.A.)
– Odwoływalność zleceń składanych z wykorzystaniem elektronicznych form komunikacji oraz odpowiedzialność odszkodowawcza banku za wadliwie wykonane transakcji elektronicznej
mecenas Piotr Bodył Szymala (dyrektor obsługi prawnej bankowości inwestycyjnej Grupy BZ WBK S.A.)
– Znaczenie komunikacji dwustronnej w relacji bank-klient na bazie koncepcji kapitału intelektualnego banku
dr Emil Ślązak (SGH, Katedra Bankowości)
Koszt udziału
– bezpłatny – dla przedstawicieli sektora finansowego i administracji
– 1000 zł + 22% VAT – dla przedstawicieli sektora IT
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
*Formularz został przygotowany specjalnie dla naszych odbiorców. Wszystkich zainteresowanych, prosimy o jego wypełnienie – www.cpi.com.pl/imprezy/2009/fbe/formularz_pr.php i o wypełnienie rubryki ?skąd dowiedzieli się Państwo o warsztatach? podając naszą nazwę.
Kontakt z organizatorem
Agata Soboń, pr@cpi.com.pl