Sygma Bank, lider polskiego sektora consumer finance, wprowadza na rynek kartę kredytową HUSQVARNA? MasterCard. Ten nowoczesny produkt finansowy został zaprojektowany specjalnie dla klientów firmy HUSQVARNA? – producenta urządzeń do pracy w lesie, parku i ogrodzie. HUSQVRANA? MasterCard to jedyna karta kredytowa wydana pod marką firmy z branży ?las i ogród?.
HUSQVARNA? MasterCard powstała w oparciu o wiedzę o potrzebach klientów marki HUSQVARNA?. Umożliwia konsumentom kredytowanie zakupów w prawie 400 sklepach autoryzowanych dilerów HUSQVARNA? oraz w 28 milionach punktów handlowych i usługowych MasterCard na całym świecie.
Karta HUSQVARNA? MasterCard to z jednej strony produkt finansowy, który daje klientom możliwość korzystania z darmowego kredytu do 51 dni oraz płacenia za zakupy w dogodnych ratach. Z drugiej strony to produkt marketingowy oferujący konsumentom dodatkowe korzyści, precyzyjnie dostosowane do ich potrzeb. Pełni także funkcję wizerunkową ? wyróżnia firmę, jest nośnikiem jej logo. Karta HUSQVARNA? to przykład nowoczesnego produktu finansowo-marketingowego ? mówi Rafał Makowski, Key Account Manager odpowiedzialny za współpracę z firmą HUSQVARNA? w Sygma Bank Polska.
Dodatkowe korzyści płynące z posiadania karty to m.in. specjalne rabaty i promocje na produkty HUSQVARNA? oraz dostęp do rezerwy finansowej umożliwiającej finansowanie niespodziewanych napraw w serwisie firmy. Klienci mogą otrzymać również bezpłatne ubezpieczenie od kradzieży i zniszczenia urządzeń marki HUSQVARNA? zakupionych przy użyciu karty oraz od kradzieży lub zagubienia karty kredytowej.
Karta kredytowa HUSQVARNA? MasterCard jest dostępna w punktach dilerskich HUSQVARNA? na terenie całego kraju. Pierwszy rok korzystania z karty jest bezpłatny, a za każdy kolejny płatność wynosi 18 zł. Dodatkowo HUSQVARNA? MasterCard umożliwia szybki i łatwy dostęp do gotówki poprzez wypłatę w bankomacie lub przez telefon.
Sygma Bank Polska, będący częścią Grupy LaSer Polska, zarządza obecnie portfelem 1 mln klientów. Bank łączy w szerokim wachlarzu usług dla klientów bogatą ofertę finansowo-marketingową. Oferuje m.in. karty płatnicze w punktach sprzedaży, kredyty i pożyczki konsumpcyjne, łącząc je z technikami lojalnościowymi i usługami marketingowymi w ramach LaSer Loyalty. Więcej informacji na www.sygmabank.pl
Grupa LaSer to europejski lider oferujący partnerom biznesowym kompleksowe rozwiązania z zakresu budowania lojalności konsumentów. LaSer proponuje zintegrowaną ofertę finansowo ? marketingową, m.in. karty kredytowe, pożyczki i kredyty konsumenckie, oraz rozwiązania z zakresu zarządzania relacjami konsumenckimi we wszystkich punktach obsługi. Częścią LaSer jest Sygma Bank Polska, Dom Finansowy QS oraz LaSer Loyalty. Grupa jest także obecna we Francji, Hiszpanii, Belgii, Irlandii Północnej, Wielkiej Brytanii, Holandii, Portugalii i Danii. LaSer jest europejskim numerem 1 wśród firm oferujących sklepowe karty kredytowe, obsługując portfel 10 mln klientów. Grupa zatrudnia w Europie 9 tysięcy specjalistów. W 2007 roku, obrót LaSer wyniósł ponad 1,9 mld Euro. Więcej informacji na stronie www.laserpolska.com
MasterCard Europe to niezależna jednostka biznesowa odpowiedzialna za zarządzanie biznesem MasterCard Worldwide w Europie. Centrala MasterCard? Europe mieści się w Waterloo, w Belgii. MasterCard Europe działa poprzez przedstawicielstwa w 51 państwach Europy, zorganizowane administracyjnie w trzy regiony biznesowe: wprowadzający Jednolity Europejski System Płatniczy (SEPA), a także dojrzałe i rozwijające się rynki europejskie, rozciągające się aż po wschodnie granice Rosji. Poprzez sieć lokalnych biur, MasterCard? Europe jest w stanie rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby klientów na różnorodnych rynkach w całej Europie, pozwalając im prowadzić biznes na ich własny sposób, w ich rodzimym języku.