Bank Millennium udostępnił nową aplikację mobilną. Może z niej korzystać pierwsza grupa klientów, bank będzie ją stopniowo udostępniał kolejnym.
Podobnie jak wdrożone na początku maja zmiany w serwisie internetowym Millenet, wszystkie zmiany w aplikacji zostały w całości zaprojektowane wewnątrz banku. Do ich wprowadzenia zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie (m.in. mikroserwisy) i wyjątkowy design.
W ramach podejścia omnikanałowego, Millenet i aplikacja mobilna są ujednolicone, dzięki czemu niezależnie czy klient korzysta z serwisu internetowego czy aplikacji mobilnej, jego doświadczenie jest podobne.
Na stronie głównej znalazły się Dodatki, które mają ułatwić klientowi codzienne życie i bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent. Dodatek Nadchodzące płatności ułatwi monitorowanie i planowanie wydatków, a z pomocą dodatku Wygodny Przelew można zrealizować przelew w kilka sekund wprost ze strony głównej. Dodatek Bezpłatne Konto pozwoli zawsze pamiętać o spełnieniu warunków bezpłatnego konta.
Nowa sekcja Wydarzenia stanowi dla każdego użytkownika kompletne i spersonalizowane źródło informacji nie tylko o stanie finansów, ale jest również narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Tutaj klient zobaczy oferty dopasowane do jego potrzeb, sposobu zarządzania finansami i zachowań. Bank zaskoczy go życzeniami urodzinowymi, przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje. Podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach.