Niezależnie od tego, czy jesteś osobą mniej, czy też bardziej zorganizowaną, w końcu przychodzi taki moment, że natłok obowiązków, spotkań i zaplanowanych działań, zaczyna cię przytłaczać. Kalendarze firmowe to świetny i prosty sposób na to, żeby uporządkować swoją pracę. Możesz je mieć zawsze przy sobie, zapisując rzeczy, które mogą ci umknąć. Ludzka pamięć jest bardzo ulotna, prawda? Kalendarze firmowe to twoja poręczna, osobista asystentka!
1. Dlaczego warto posiadać kalendarze firmowe?
2. Kalendarze reklamowe: postaw na jakość
Chociaż wielu z nas coraz częściej zastępuje różne gadżety jednym, elektronicznym, nadal pozostają rzeczy niezastąpione. Nawet najlepszy smartfon czy tablet nie zastąpi ci kalendarza, którego możesz zabrać zarówno na ważne spotkanie, do tramwaju, jak i do pobliskiej restauracji.
Korzystanie z telefonu nie zawsze jest mile widziane, za to kalendarz reklamowy możesz wyciągnąć właściwie w każdej sytuacji, przy okazji dumnie prezentując logo swojej firmy.
1. Dlaczego warto posiadać kalendarze firmowe?
Chociaż coraz chętniej korzystamy z dobrodziejstw nowoczesnej technologii, poręczne kalendarze nadal pozostają niezastąpione. Dlaczego tak się dzieje?
Tak jak książka elektroniczna nie jest w stanie do końca zastąpić swojej papierowej siostry, tak internetowe harmonogramy, czy przypomnienia na telefonie, nie są w stanie wyprzeć kalendarzy firmowych. Powód jest prosty: kalendarze sprawdzają się w każdej sytuacji. Są niezawodne i niezastąpione. Przydają się studentom i pracownikom wielu branży. Dzięki nim możesz się poczuć jak z osobistym asystentem.
Często zdarza się tak, że otrzymując jakąś wiadomość, jesteśmy przekonani, że zapamiętamy jej treść. Ale w dzisiejszych czasach jesteśmy dosłownie bombardowani informacjami. Dzięki podręcznemu kalendarzowi, który możesz wrzucić do torebki, pokrowca na laptopa lub do schowka w samochodzie, wszystkie niezbędne informacje możesz mieć w zasięgu ręki. Ważne daty, ważne spotkania, plany, a może inspirujące cytaty, czy rzeczy tak przyziemne, jak lista zakupów – kalendarze firmowe pozwolą ci mieć to wszystko w jednym miejscu.
2. Kalendarze reklamowe: postaw na jakość
Kupując kalendarze książkowe, pamiętaj o tym, że inwestujesz w swoją pomoc techniczną na kolejny rok. Dlatego warto postawić na jakość. Dzięki kalendarzu szytym, dodatkowo wzmocnionym kapitałką i z okładką obszytą nicią, masz pewność, że twój kalendarz nie zawiedzie cie w najmniej oczekiwanym momencie.
Jeśli jest to kalendarz z logo firmy, dodatkowo ważne jest, żeby dobrze się on prezentował.
Przeczytaj również:
Kalendarze i kartki świąteczne jako stały element polityki firmy
Kosze świąteczne dla firm – czy warto? Jakie wybierać?