Po tym, jak firmy ubezpieczeniowe odkryły zalety reklam w internecie, teraz sięgają po kolejne nowinki. Aviva, jako pierwszy z dużych ubezpieczycieli, będzie łowiła klientów przez komórki. Wczoraj Aviva, jako pierwszy gracz na rynku, zaczęła sprzedaż ubezpieczeń samochodowych za pomocą reklam, które zobaczyć mogą tylko osoby korzystające z internetu w komórkach.
Kampania ruszyła w OnetLajt, a wkrótce pojawi się w kolejnych serwisach. Branża reklamowa jest przekonana, że w ślad za Avivą pójdą kolejne firmy, bo przybywa właścicieli telefonów pozwalających na wygodne korzystanie z internetu.
Michał Fura
2010-03-04
Pełna treść wiadomości prawno-gospodarczych
na www.GazetaPrawna.pl
Odwiedź inne serwisy grupy www.FinanseOsobiste.pl
www.UbezpieczeniaPoLudzku.pl
www.nieruchomosciowo.biz
www.AlternatywneInwestycje.com