BEZPIECZNA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA Z KLIENTAMI
Warszawa, 17 listopada 2010 r.
Program
10:00 Wykład wprowadzający: CRM jako podstawa biznesu wspomagana informatyką – budowa relacji z klientami poprzez elektroniczne kanały komunikacji
1. Marketing relacji jako punkt wyjścia i baza dla CRM2
2. Biznesowy wymiar CRMu czyli czym jest i do czego się przydaje przedsiębiorcy.
3. CRM w budowaniu źródeł rentowności i ograniczaniu ryzyka, czyli korzyści z właściwej segmentacji rynku i klienta.
4. CRM operacyjny i analityczny jako czynnik różnicujący elektroniczne kanały komunikacji biznesowej. Czego oczekujemy od systemów informatycznych?
5. Bazy danych o kliencie jako podstawa systemu informatycznego ? co powinniśmy wiedzieć i dlaczego o kliencie i działalności firmy na rzecz klienta.
6. Warunki udanego wdrożenia CRM i jego bariery
prof. dr hab. Krzysztof Opolski, Uniwersytet Warszawski, Katedry Bankowości i Finansów Wydziału Nauk Ekonomicznych
11:30 Merytoryczna prezentacja sponsorska firmy TIETO.
12:10 Merytoryczna prezentacja sponsorska Krajowej Izby Rozliczeniowej.
12:50 Przerwa, poczęstunek
13:20 Wykład: Crowdsourcing jako formuła interakcji banku z klientami w kanałach zdalnych
1.Idea ?otwartych innowacji?
2.Główne wymiary croudsourcingu
3.Procesy tworzenia wiedzy
4.Warunki efektywności crowdsourcingu
dr Emil Ślązak, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Bankowości
14:00 Prezentacja: Nowy produkt w bankowości internetowej czyli historia kredytowa z BIK
– Nowy produkt w bankowości internetowej
– Korzyści dla klientów korzystających z raportów
– Procedura uzyskania raportu poprzez bankowość elektroniczną
– Jak nawiązać współpracę z BIK w zakresie wdrożenia produktu BIK
Joanna Charlińska, Robert Siuchno, Biuro Informacji Kredytowej
14:30 Merytoryczna prezentacja ANDRA
15:00 Przerwa
15:15 Wykład: Aspekty prawne elektronicznej komunikacji bankowej – odpowiedzialność odszkodowawcza banków za wadliwie wykonane transakcje elektroniczne
– Odpowiedzialność banków w związku z wadliwą realizacją bankowego rozliczenia pieniężnych dziś w prawie polskim.
– Odpowiedzialność banków na gruncie obowiązującego Rozporządzenia (WE) 2560/2001 w sprawie płatności transgranicznych (i plany jego zmiany)
– Odpowiedzialność banków za bankowe rozliczenia pieniężne w środowisku elektronicznym w Dyrektywie PSD
– Odpowiedzialność banków za bankowe rozliczenia pieniężne w środowisku elektronicznym w projekcie (Ministerstwa Finansów) ustawy implementującej Dyrektywę PSD
Mecenas Piotr Bodyl-Szymala
16:00 Zakończenie programu
Więcej informacji udziela:
Agata Soboń-Modzelewska
Specjalista ds. Public Relations
PR@cpi.com.pl
0 515 275 803
www.cpi.com.pl