Sama koncepcja zunifikowanej komunikacji znana jest od bardzo dawna jednak wciąż pojawiają się problemy w jednoznaczym zdefiniowaniu rozwiązań, które tworzą całość systemu Unified Communications.
Bogactwo funkcji zunifikowanej komunikacji pomimo niepewnej sytuacji gospodarki i ciągłego cięcia kosztów wciąż rośnie. Dyrektorzy działów IT, Obsługi Klienta wciąż poszukują rozwiązań, które pozwolą firmie zwiększyć produktywność pracowników, zmniejszyć koszty operacyjne i udoskonalić procesy biznesowe.
Każdy z Państwa może się przekonać, jak to wpłynie na realizację postawionych celów!
Zapraszamy na spotkanie, które wprowadzi Państwa w świat sprawnej komunikacji, już 9 maja w Warszawie
Proponowane zagadnienia tematyczne:
– rozwiązania usprawniające komunikację
– infrastruktura i platformy komunikacyjne
– komunikacja „w chmurze”
– zarządzanie usługami
– systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
– ochrona przed wyciekiem istotnych danych
– rozwiązania contact center
– mobilne systemy dla przedsiębiorstw
– rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
– rozwiązania sprzętowe i akcesoria
Na konferencję zapraszamy:
– Dyrektorów/Kierowników Call Center, Contact Center,
– Dyrektorów/Kierowników Marketingu, Sprzedaży,
– Dyrektorów/Kierowników Działów IT,
– Dyrektorów/Kierowników działów komunikacji
– Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
– Osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
– Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny*:
dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.
Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.
www.multitrain.pl