Stworzenie nowej marki czy start-upu zawsze wiąże się z potrzebą jak najlepszej promocji przedsięwzięcia. Sposobów na poinformowanie okolicznych mieszkańców czy też potencjalnych odbiorców marki o nowym zakresie usług czy kolekcji jest wiele. Zobacz, które z nich mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.
Prowadzenie profili w mediach społecznościowych
Prowadzenie profili w social mediach ukazuje zwyczajne oblicze marki jako tej, która towarzyszy klientowi w jego codzienności. Przedstawianie produktów w naturalnym kontekście ich użycia, oswajanie klienta z funkcjonalnościami nowego urządzenia, z trendami i wzornictwem może przyczynić się do wzrostu sprzedaży i popularności danej usługi czy produktu. Przekonały się już o tym tysiące firm, dla których agencja interaktywna warszawa opracowała strategię działania, unikalne grafiki i angażujące wpisy. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych wiąże się też z kontaktem z klientem. Mało który przedsiębiorca ma czas, aby całymi dniami monitorować wpisy i odpowiadać na wszystkie zapytania użytkowników. Dlatego też pomocna w tym względzie może być agencja interaktywna, która odciąży właściciela firmy od tego obowiązku, sama zajmując się kompleksową obsługą klienta.
Udział w akcjach dobroczynnych
Dobroczynność popłaca – i to nie tylko beneficjentom akcji, lecz również samym darczyńcom. Stanowi doskonałą reklamę, świetnie wpływa również na względy wizerunkowe, ukazując bardziej ludzkie oblicze marki. Udział w piknikach charytatywnych, meczach, podczas których zbierane są pieniądze na leczenie dzieci czy wsparcie internetowych zbiórek na konkretne cele może przyczynić się do zwiększenia popularności i sympatii względem marki.
Zorganizowanie akcji lub udział w wydarzeniu o charakterze dobroczynnym
W przypadku biznesów mocno zakorzenionych w środowisku lokalnym, na przykład piekarni, ciastkarni, kwiaciarni czy szkoły policealnej, warto położyć nacisk na jak najlepszą promocję marki w danej lokalizacji. W ramach akcji promocyjnej w placówce można zorganizować dni otwarte, podczas których osoby potencjalnie zainteresowane nauką będą mogły zapoznać się ze szczegółową ofertą, porozmawiać z kadrą dydaktyczną i słuchaczami danego kierunku, aby lepiej sprawdzić, że program zajęć jest dopasowany do ich oczekiwań. W przypadku branży gastronomicznej można łatwo przyciągnąć nowych klientów, organizując na przykład akcję promocyjną, polegającą na rozdawaniu pączków, ciepłych drożdżówek czy innych wypieków. Natomiast, jeśli chodzi o kwiaciarnię, interesującym pomysłem może być zorganizowanie akcji w ramach Dnia Kobiet, kiedy to wszystkie przechodzące obok lokalu panie będą mogły otrzymać uroczego tulipana, goździka czy różę. Możliwości promocji lokalnego biznesu jest naprawdę wiele.