W marcu tego roku Sygma Bank, we współpracy z siecią marketów Real, rozpoczął nową kampanię promocyjną. Klienci, którzy wyrobią kartę kredytową Real MasterCard w okresie 05-25.03.2009 r. otrzymają bon towarowy o wartości 20 PLN przy pierwszym dokonanym zakupie.
W ramach kampanii, klienci hipermarketów Real mogą korzystać dodatkowo z promocyjnego oprocentowania w usłudze ?Balance Transfer?. Umożliwia ona przeniesienie zadłużenia z karty kredytowej wyrobionej w innym banku na kartę Real MasterCard i spłacenie kredytu na korzystniejszych warunkach. Promocyjne oprocentowanie w usłudze ?Balance Transfer? wynosi 9,9% przez pierwsze 6 miesięcy i 20,9% od siódmego miesiąca. Sygma Bank nie pobiera dodatkowych prowizji od transakcji spłaty zadłużenia. Dodatkowo przez pierwszy rok klienci nie ponoszą opłat za korzystanie z karty kredytowej.
W promocji ?Balance Transfer? może wziąć udział każda osoba będąca posiadaczem karty kredytowej wydanej przez bank inny niż Sygma Bank. W celu otrzymania karty Real MasterCard wytarczy okazać dowód osobisty oraz ostatni wyciąg karty spłacanej w innym banku. Osoba wnioskująca nie jest zobowiązana do dostarczania dodatkowych zaświadczeń, w tym od pracodawcy. Kampania potrwa do końca kwietnia 2009 roku.
Sygma Bank Polska, będący częścią Grupy LaSer Polska, zarządza obecnie portfelem 1 mln klientów. Bank łączy w szerokim wachlarzu usług dla klientów bogatą ofertę finansowo-marketingową. Oferuje m.in. karty płatnicze w punktach sprzedaży, kredyty i pożyczki konsumpcyjne, łącząc je z technikami lojalnościowymi i usługami marketingowymi w ramach LaSer Loyalty. Więcej informacji na www.sygmabank.pl
Grupa LaSer to europejski lider oferujący partnerom biznesowym kompleksowe rozwiązania z zakresu budowania lojalności konsumentów. LaSer proponuje zintegrowaną ofertę finansowo ? marketingową, m.in. karty kredytowe, pożyczki i kredyty konsumenckie, oraz rozwiązania z zakresu zarządzania relacjami konsumenckimi we wszystkich punktach obsługi. Częścią LaSer jest Sygma Bank Polska, Dom Finansowy QS oraz LaSer Loyalty. Grupa jest także obecna we Francji, Hiszpanii, Belgii, Irlandii Północnej, Wielkiej Brytanii, Holandii, Portugalii i Danii. LaSer jest europejskim numerem 1 wśród firm oferujących sklepowe karty kredytowe, obsługując portfel 10 mln klientów. Grupa zatrudnia w Europie 9 tysięcy specjalistów. W 2007 roku, obrót LaSer wyniósł ponad 1,9 mld Euro. Więcej informacji na stronie www.laserpolska.com
Real to sieć hipermarketów, należąca do niemieckiego koncernu Metro Group, obecna w Polsce od 1997 roku i dysponująca 53 placówkami na terenie całego kraju. Asortyment hipermarketów Real to 45 tys. artykułów spożywczych i przemysłowych. W doskonaleniu swojej oferty Real stawia przede wszystkim na wygodę i komfort robienia zakupów.
Program Dziesiątka to propozycja dla lojalnych klientów sieci Real, który umożliwia im zdobywanie punktów za każde zakupy. Punkty można wymienić na prezenty ze specjalnego katalogu zawierającego kilkaset propozycji artykułów, a także bony do kina i towarowe oraz inne niespodzianki. Posiadacze karty Real MasterCard są jednocześnie uczestnikami Programu Dziesiątka i mają możliwość korzystania ze wszystkich promocji i specjalnych ofert. Szczegóły można znaleźć na https://www.realfinanse.pl/
Więcej informacji na temat sieci na www.real.pl