Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

XXIV edycja FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

22 października 2010

BEZPIECZNA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA Z KLIENTAMI
Warszawa, 17 listopada 2010 r.

Program

10:00      Wykład wprowadzający: CRM jako podstawa biznesu wspomagana informatyką  – budowa relacji z klientami poprzez elektroniczne kanały komunikacji
1.     Marketing relacji jako punkt wyjścia i baza dla CRM2
2.     Biznesowy wymiar CRMu czyli czym jest i do czego się przydaje przedsiębiorcy.
3.     CRM w budowaniu źródeł rentowności i ograniczaniu ryzyka, czyli korzyści z właściwej segmentacji rynku i klienta.
4.     CRM operacyjny i analityczny jako czynnik różnicujący elektroniczne kanały komunikacji biznesowej. Czego oczekujemy od systemów informatycznych?
5.     Bazy danych o kliencie jako podstawa systemu informatycznego ? co powinniśmy wiedzieć i dlaczego o kliencie i działalności firmy na rzecz klienta.
6.     Warunki udanego wdrożenia CRM i jego bariery
prof. dr hab. Krzysztof Opolski, Uniwersytet Warszawski, Katedry Bankowości i Finansów Wydziału Nauk Ekonomicznych

11:30      Merytoryczna prezentacja sponsorska firmy TIETO.

12:10      Merytoryczna prezentacja sponsorska Krajowej Izby Rozliczeniowej.

12:50      Przerwa, poczęstunek

13:20      Wykład: Crowdsourcing jako formuła interakcji banku z klientami w kanałach zdalnych
1.Idea ?otwartych innowacji?
2.Główne wymiary croudsourcingu
3.Procesy tworzenia wiedzy
4.Warunki efektywności  crowdsourcingu
dr Emil Ślązak, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Bankowości

14:00      Prezentacja: Nowy produkt w bankowości internetowej czyli historia kredytowa z BIK
–     Nowy produkt w bankowości internetowej
–     Korzyści dla klientów korzystających z raportów
–     Procedura uzyskania raportu poprzez bankowość elektroniczną
–     Jak nawiązać współpracę z BIK  w zakresie wdrożenia produktu BIK
Joanna Charlińska, Robert Siuchno, Biuro Informacji Kredytowej

14:30    Merytoryczna prezentacja ANDRA

15:00      Przerwa

15:15      Wykład: Aspekty prawne elektronicznej komunikacji bankowej  -  odpowiedzialność odszkodowawcza banków za wadliwie wykonane transakcje elektroniczne
–     Odpowiedzialność banków w związku z wadliwą realizacją bankowego rozliczenia pieniężnych dziś w prawie polskim.
–     Odpowiedzialność banków na gruncie obowiązującego Rozporządzenia (WE) 2560/2001 w sprawie płatności transgranicznych (i plany jego zmiany)
–     Odpowiedzialność banków za bankowe rozliczenia pieniężne w środowisku elektronicznym w Dyrektywie PSD
–     Odpowiedzialność banków za bankowe rozliczenia pieniężne w środowisku elektronicznym w projekcie (Ministerstwa Finansów) ustawy implementującej Dyrektywę PSD
Mecenas Piotr Bodyl-Szymala

16:00      Zakończenie programu

Więcej informacji udziela:

Agata Soboń-Modzelewska
Specjalista ds. Public Relations
PR@cpi.com.pl
0 515 275 803
www.cpi.com.pl

Podobne artykuły :