Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

„KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU – źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania”

12 listopada 2009

Zapraszamy przedstawicieli sektora finansowego do BEZPŁATNEGO udziału w XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU – źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania
10 grudnia 2009 roku, Warszawa

Prelegenci:
prof. dr hab. Krzysztof Opolski (Uniwersytet Warszawski), Monika Bekas (Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju i Wdrożeń), Paweł Ejzert (Dyrektor ds. Relacji z Klientami mBank), Wojciech Grzybek
(Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.), Michał Chojnacki (Altar), Patryk Brożek (współtwórca i Dyrektor zarządzający Wheel), Marcin Idzkiewicz (Dyrektor ds. modelowania i analiz, Biuro CRM, Bank BPH)

W PROGRAMIE (10:00-16:00)
– Mystery shopping – badanie poziomu obsługi klientów banku
– Krajowy Rejestr Długów – baza informacji gospodarczych o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców
– Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta
– Zastosowanie CRM/DMS do obiegu wniosków-formularzy w bankach na przykładzie wniosków kartowych
– Video IVR jako nowy kanał kontaktu z klientem banku
– B-CERB. Token w telefonie – jedyne tak skuteczne zabezpieczenie przed phishingiem
– Tworzenie baz danych klientów banku i ich segmentacja
– Wymagania informatyczne w obszarze analitycznego CRM – praktyczne doświadczenia

Koszt udziału jednej osoby
bezpłatny ? dla przedstawicieli sektora finansowego
900zł + 22% VAT ? dla przedstawicieli sektora IT

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
www.cpi.com.pl/imprezy/2009/wokb/free/index.php
*O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność. Liczba miejsc ograniczona.

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.

Podobne artykuły :