Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

2 września 2012

25 września 2012r. Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., Warszawa

CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.

Celem każdej Firmy jest zwiększanie przychodów. Dochodzimy do tego przez pozyskiwanie nowych klientów, wypracowanie dobrych i długoterminowych kontaktów, ale także przez lojalność obecnych, których oczekiwania musimy stale zaspokajać.
CRM to sposób zarządzania, który integruje działania w zakresie marketingu, sprzedaży i serwisu, jednoczy wszystkie składowe procesu interakcji z konsumentem.

Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadzeń.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.

Wykłady Eksperckie poprowadzą m.in.:
- Dorota Chmurska, Ekspert Niezależny
- Tomasz Mnich, Ekspert ds. Zarządzania Zmianą

Proponowane zagadnienia tematyczne:
- CRM mobilny
- CRM w sprzedaży
- CRM analityczny (analiza danych o klientach)
- CRM w obsłudze klienta
- CRM w chmurze

Na Konferencję zapraszamy:
-zarząd, doradców zarządu,
-osoby zarządzające z działów: marketing, sprzedaż, handel, IT, BOK,
-osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną
z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych odbiorców.

Udział jest płatny:
dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (systemów CRM) – opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Pełna informacja www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm

Podobne artykuły :