Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

Karta podarunkowa Chicco

17 grudnia 2009

Od 11 grudnia ruszył program kart podarunkowych w sieci sklepów z artykułami dla dzieci i niemowląt Chicco. Program został przygotowany i wdrożony przez LaSer Polska. Karty podarunkowe Chicco są dostępne w nominałach 100, 200 i 300 zł, można nimi płacić za cały asortyment sklepów w Polsce. Wydawana na okaziciela karta podarunkowa Chicco to znakomite rozwiązanie klientów, którzy myślą o prezencie dla młodych rodziców czy dziecka.


Sieć sklepów Chicco i Megasklep Dziecko jest pierwszą w Polsce siecią, dla której LaSer Polska przygotował i wdrożył program kart podarunkowych. Karta jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie klientów takim produktem, a jej zaletą jest prostota użycia, łatwość aktywowania u kasjera pozwala dokonywać zakupów w dowolnie wybranym sklepie Chicco, aż do wyczerpania środków na karcie.

Celem Chicco było wdrożenie programu jeszcze przed świętami. W trzy dni po decyzji klienta przygotowaliśmy projekty kart, a trzy tygodnie później program został uruchomiony w sklepach Chicco. Karta jest akceptowana we wszystkich sklepach Chicco w Polsce, a w 2010 będzie dostępna również w sieci partnerskiej. ? powiedział Krzysztof Rogaliński ? business development manager, odpowiedzialny za rozwój programów kart podarunkowych LaSer Polska.

Dzięki swojej prostocie i niskim kosztom wprowadzenia, karta podarunkowa jest produktem finansowym coraz częściej oferowanym klientom sieci handlowych na całym świecie. W Polsce szacuje się, że ich roczna sprzedaż przekracza kilka milionów.

Programy kart podarunkowych są bardzo korzystne dla sieci handlowych. Wdrożenie systemu nie wiąże się z modyfikacją mechanizmów kasowych, a do jego obsługi wystarczy terminal sklepowy oraz odpowiednie narzędzia marketingowe. Badania pokazują, że dzięki kartom klienci częściej odwiedzają sklepy należące do sieci i wydają w nich więcej o około 20%-30%.

Karta podarunkowa może być wykorzystywana przez sieci na kilka różnych sposobów. Oprócz funkcji ?wymarzonego prezentu?, karty znajdują zastosowanie, jako nagrody w programach lojalnościowych (obniżając koszty nagród) i efektywnie zastępują bony towarowe, które nie gwarantują powrotu klienta do sieci. Programy kart pozwalają również wyjść poza swoją sieć detaliczną. Są oferowane m.in. dla firm z przeznaczeniem na staff-incentive na rynku B2B.

LaSer Polska, należąca do Grupy LaSer (wspólna inwestycja Grupy BNPP i Galerii Lafayette) jest jedną z niewielu firm w kraju oferujących gotowe programy kart podarunkowych dla sieci handlowych. Czerpie doświadczenia z Francji, największego w Europie rynku kart podarunkowych, generującego rocznie ponad 5 mld ? obrotu. LaSer Polska będzie rozwijał programy kart podarunkowych dla sieci handlowych pomagając również w budowie efektywnej bazy danych klientów, która jest podstawą do rozpoczęcia działań o charakterze lojalnościowym. Ambitne plany LaSer Polska zakładają osiągnięcie pozycji lidera na rynku programów lojalnościowych, co jest o tyle możliwe, że w Polsce wciąż jeszcze nie cieszą się one tak dużą popularnością, jak w innych krajach UE.

karta_chiccoGrupa LaSer to europejski lider w zakresie usług kompleksowej obsługi klienta oferowanych partnerom biznesowym takim jak sieci sklepów detalicznych i marketów, firmy e-commerce, telekomunikacyjne, paliwowe i energetyczne oraz media. LaSer integruje produkty finansowe (karty kredytowe, karty przepłacone, kredyty ratalne, kredyty gotówkowe) z programami lojalnościowymi, usługami marketingowymi, wykorzystującymi analizy zakupów dokonanych przez klientów, usługami CRM oraz technologiami usprawniającymi obsługę klienta w punkcie sprzedaży. LaSer jest obecna w Polsce poprzez Sygma Bank Polska, Cetelem Bank S.A., Dom Finansowy QS oraz LaSer Loyalty Polska. Poza Polską Grupa LaSer świadczy usługi we Francji, Hiszpanii, Portugalii, krajach Beneluksu, Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Skandynawii oraz RPA. LaSer, obsługując ponad 20 mln klientów, jest europejskim numerem 1 wśród firm oferujących sklepowe karty kredytowe oraz operatorem największego koalicyjnego programu lojalnościowego we Francji – S?Miles ?. Grupa zatrudnia ponad 10 tysięcy pracowników. W 2008 roku, przychody LaSer przekroczyły 2 mld Euro. 14 grudnia 2009 r. LaSer Polska uruchomił swój nowy serwis internetowy;
więcej informacji na www.laserpolska.com.

Przejdź do spisu treści ponad 1200 porad finansowych zawartych na portalu ,


Przejdź na bloga www.blog.finanseosobiste.pl ,

Przejdź do działu Nowe produkty finansowe

Tagi:

Podobne artykuły :