Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

Karta kredytowa Silver Santander Consumer Banku najlepsza w ocenie Federacji…

16 marca 2009

W przeprowadzonym przez Federację Konsumentów porównaniu usług finansowych Karta Silver Santander Consumer Banku zajęła pierwsze miejsce. W kryteriach cząstkowych Federacja wyróżniła kartę w kategorii niskie odsetki.


Federacja Konsumentów jest partnerem w projekcie Finformation (skrót od Financial Information). ?Celem projektu jest dostarczenie konsumentom informacji o najlepszych produktach finansowych i rozwiązaniach korzystnych dla klienta stosowanych przez banki.? ? czytamy w informacji prasowej Federacji Konsumentów. W ramach projektu prowadzonego przez organizację konsumencką niezależną od sektora bankowego, finansowanego w 75% przez Komisję Europejską, Federacja chce ?prezentować najlepsze oferty oraz najkorzystniejsze rozwiązania tak, by promować wzory do naśladowania i postawy konsumenckie?.

?Karta kredytowa jest dla naszego banku strategicznym produktem. Jej pierwsze miejsce w porównaniu Federacji Konsumentów to dla nas ważne wyróżnienie i doping do realizacji naszych planów. Trwają prace nad dalszym rozwojem oferty i dedykowaniu jej strategicznym dla nas segmentom. Chcemy, aby był to produkt ?skrojony na miarę?, czyli dopasowany do potrzeb konkretnych odbiorców? ? komentuje wyróżnienie Piotr Żabski, prezes zarządu Santander Consumer Banku.

?Zależy nam, by nasza karta odpowiadała podstawowym potrzebom użytkowników kart kredytowych. Karta Silver to dobra karta kredytowa, która zapewnia wszystko czego potrzebuje jej użytkownik: bezpieczeństwo użytkowania, dobrą cenę, dopasowany limit, ubezpieczenia, kontrolę wydatków i bonus dla aktywnych. Nie wprowadzamy skomplikowanych niezrozumiałych funkcjonalności, z których w większości przypadków klienci nie korzystają, a za które muszą płacić. Postawiliśmy na stworzenie dobrej karty kredytowej, która służy po prostu do płacenia.? ? podkreśla Adam Budziłek, dyrektor Departamentu Rozwoju Kart Kredytowych w Santander Consumer Banku.

Metodologia
W ramach projektu Finformation testy usług finansowych są prowadzane w 7 państwach Unii Europejskiej według wspólnych reguł i w oparciu o wieloletnie doświadczenia ósmego partnera ? Stiftung Warentest z Niemiec. Do porównania w Polsce Federacja Konsumentów pilotażowo wybrała 3 produkty: karty kredytowe, konta ubezpieczeniowe i kredyty hipoteczne. ?Do udziału w badaniu zaprosiliśmy 35 banków, które otrzymały od [Federacji] formularze z zestawem powyżej 100 pytań odnoszących się do określonego w badaniu rodzaju produktu. Dla każdego produktu określone zostały precyzyjne kryteria oceny, według których oceniane są poszczególne kategorie oraz układany jest ranking produktów. Uzyskane od banków odpowiedzi są następnie weryfikowane [?] przez zespół prawników i ekspertów finansowych. Wątpliwości, które mogą powstać, są sprawdzane, m.in. przy użyciu metody ?tajemniczy klient?. Zaznaczamy jednak, że porównywanie produktów finansowych opiera się na parametrach liczbowych lub możliwych do przeszacowania.? ? wyjaśnia Federacja Konsumentów w informacji prasowej.
Karty kredytowe oceniane były według wielu kryteriów, które następnie, według średniej ważonej, ułożyły zgłoszone produkty w ranking.

Informacje ogólne o banku

Santander Consumer Bank specjalizuje się w kredytach detalicznych ? jest wiodącym graczem na rynku kredytów samochodowych, liderem w zakresie kredytowania nowych pojazdów. W 2009 r. kredyt samochodowy banku został wyróżniony Orderem Finansowym Home&Market. Spółka Santander Consumer Multirent, uzupełnia ofertę o leasing i wynajem długoterminowy. Bank jest znaczącym kredytodawcą hipotecznym, udziela kredytów gotówkowych i oferuje karty kredytowe. Filozofia sprzedaży zakłada dostępność produktów w miejscach, w których klienci ich potrzebują ? w 46 filiach w dużych miastach oraz poprzez współpracę z ponad 2000 salonów i komisów samochodowych oraz z ponad 2000 pośredników i biur obrotu nieruchomościami w całej Polsce.

logo_santanderGrupa Santander, do której należy Bank w Polsce, pod względem zysków zajmuje 4 miejsce na świecie, drugie bez banków chińskich. Zatrudnia 132 tys. pracowników, obsługuje obecnie 65 milionów klientów w 11 178 biurach w ponad 40 krajach. Jest największą grupą bankową w Hiszpanii oraz Ameryce Łacińskiej pod względem wartości obrotów. W 2007 roku Grupa obchodziła 150 rocznicę powstania.

Informacja prasowa ?Badanie niektórych usług finansowych oferowanych przez banki?
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=588


Dodatkowe informacje:
o projekcie Finformation
Longina Lewandowska-Borówka,
Rzecznik Prasowy Federacji Konsumentów,
0-22/827 51 05
rzecznik@federacja-konsumentow.org.pl

o Santander Consumer Banku i jego produktach
Magdalena Suchanek
Rzecznik Prasowego/PR
Santander Consumer Bank
0-71/374 86 35; 0-605 822 438
magdalena.suchanek@santanderconsumer.pl

Przejdź do spisu treści blisko 800 porad finansowych zawartych na portalu ,

Przejdź na bloga www.blog.finanseosobiste.pl ,

Przejdź do działu Nowe produkty finansowe

Podobne artykuły :