Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

‘Komentarze’

  • OSK walczą o oszczędności!

    Z roku na rok poprzez zwiększającą się liczba samochodów na polskich drogach dochodzi do coraz większej ilości wypadków spowodowanych przez nieuważnych kierowców. Także na takich kolizjach tracą ośrodki szkolenia kierowców, dla których samochód to nie tylko narzędzie pracy ale także niejednokrotnie narzędzi utrzymania całej rodziny i firmy.

    czytaj dalej

    Tagi:

  • Jak obniżyć podatki?

    Każdy przedsiębiorca prowadzący własną działalność gospodarczą powinien odprowadzić do Urzędu Skarbowego podatek, którego wysokość zależna jest m. in. od kosztów, jakie musiał ponieść, aby osiągnąć przychód. W praktyce oznacza to, że im wyższa będzie ta wartość, tym niższa danina.

    czytaj dalej

    Tagi: ,

  • Cztery gadżety, które musi posiadać, każdy agent ubezpieczeniowy

    Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym musisz zadbać o swój wizerunek i o zadowolenie Twojego klienta. A jak wiadomo prezenty działają najlepiej. Dlatego powinieneś otaczać się ładnymi przedmiotami, a w teczce zawsze powinieneś mieć parę gadżetów, które podarujesz klientom.

    czytaj dalej

    Tagi:

  • Cięcie kosztów i oszczędności na reklamie i marketingu. Wydawaj pieniądze z głową!

    Na wielu uczelniach i szkoleniach podkreśla się, że działania marketingowe pożerają budżet nie przynosząc realnych efektów nie przekładając się na zyski.

    Oczywiście w większości przypadków, gdy działania reklamowe są przypadkowe a grupa docelowa losowa nie można oczekiwać zbyt wielu efektów. Jak zyskać nowe leady i sprzedaż dzięki działaniom promocyjnym?

    Jak przekonuje ekspert marketingu internetowego Bartosz Paczyński, którego agencja social media Faceid.pl świadczy usługi dla firm z całej Polski – w tym także w ramach tematu tabu jakim jest marketing prawniczy – „Kluczowym aspektem jest dokładna analiza grupy docelowej […]”

    Czym jest grupa docelowa?

    Grupą docelową określamy zbiór osób, które w efekcie naszych działań reklamowych mają zapoznać się z prezentowanym przekazem reklamowym i podjąć oczekiwaną przez reklamodawcę decyzję. Dla części reklamodawców będzie to realna sprzedaż produktu, dla innych pozostawienie adresu e-mail, a jeszcze innych wejście na stronę www czyli działania zasięgowe.

    Dobranie odpowiedniej grupy docelowej jest kluczowe dla optymalizacji kosztów względem efektywności oraz współczynnika ROI (ang. return on investment, zwrot z inwestycji).

    Jak podkreśla Bartosz Paczyński: „Wielu reklamodawców oczekuje od swoich działów lub agencji tylko działań PR. Efekty te są osiągane poprzez emisję reklam w modelu flat fee, CPM lub co gorsza w prasie drukowanej. Dyrektorzy marketingu zapominają, iż w dzisiejszych czasach każdego użytkownika Internetu można precyzyjne namierzyć w celu analizy jego upodobań, zwyczajów i nawyków a także w celu dalszej emisji reklam (remarketingu) – w dodatku takie działanie jest proste w implementacji i w pełni legalne.”

    Jak dobrać odpowiednie medium?

    Gdy wybraliśmy odpowiednią grupę docelową oraz poznaliśmy jej nawyki, zwyczaje oraz upodobania konieczne jest dotarcie do owej grupy z przekazem reklamowym.

    Kluczem jest także rzetelne i bezstronne określenie z jakich mediów nasi potencjalni Klienci korzystają.

    Firmy, które odnoszą sukces na polu działań marketingowych są skupione na działaniach analitycznych, które pozwalają opracować strategię komunikacji i działań optymalizując koszty i czas prowadzenia kampanii.

    O ile naszym targetem nie są emeryci lub osoby po 60 roku życia, które korzystają z prasy drukowanej i przekazu TV najlepszym medium dotarcia i jednym z najbardziej mierzalnych jest Internet.

    Akademia sprzedaży, którą prowadzi Paczyński przedstawia narzędzia i edukuje dziesiątki przedsiębiorców właśnie z działań promocyjnych w Internecie.

    Jak przekonuje Paczyński „Kluczem do sprzedaży w Internecie jest nie tylko posiadanie produktu ale i jego promocja. Co ważne promocja nie ogranicza się do emisji reklam i napastowania mailami lecz do zbudowania i podtrzymania więzi z Klientem, który to zadowolony z usług powróci do naszej firmy po kolejne usługi.”

    Gdzie tu widać oszczędności?

    Przy odpowiednim zaplanowaniu budżetów, kanałów promocji i co najważniejsze grup docelowych oszczędności pojawiają się same.
    Koszty za kliknięcia lub konwersje maleją. Ilość zapytań ofertowych wzrasta. Wartość koszyków się podnosi.

    Odpowiednio przeszkolony dział marketingu, który czuje „bluesa” potrafi wykrzesać z prostych działań promocyjnych dużą dozę zaangażowania i konwersji z na pozór prostych działań marketingowych jakie na co dzień atakują Klientów z każdej strony.

    FaceIDJak podkreśla Bartosz Paczyński z Agencji FaceDI.pl: „Kluczem nie jest zatrudnienie agencji lub marketingowa. Kluczem jest zatrudnienie mistrza w swoich fachu, który pracując sprawi, iż wydane 100 zł zamieni się w 150 zł”.

    Oczywiście prowadzenie działań marketingowych samo w sobie nie gwarantuje sukcesu. Do pełnej satysfakcji z działania i dynamicznego rozwijania biznesu konieczne jest kooperacja działów marketingu, sprzedaży, obsługi oraz nienaganna dostawa produktów do Klienta.

    czytaj dalej

    Tagi:

  • Zadowoleni klienci Ofin.pl

    Marka Ofin.pl działa od 2012 roku i od chwili debiutu na rynku pożyczek pozabankowych cały czas rośnie liczba klientów zadowolonych z usług świadczonych przez firmę nagrodzoną certyfikatem „Odpowiedzialnego Pożyczkodawcy” Loan-Magazine oraz tytułem „Firmy Wiarygodnej Finansowo” BIG InfoMonitor. Ofin.pl w ich oczach to lider branży pożyczkowej w Polsce.

    czytaj dalej

    Tagi: , ,

  • Przechowywanie dokumentów w biurze księgowej — jak utrzymać porządek i mieć wszystko pod ręką?

    W każdym biurze gromadzą się bardzo duże ilości dokumentów i teczek. Aby sprawnie oraz estetycznie je uporządkować, niezastąpione będą funkcjonalne pudła, skoroszyty oraz segregatory. Dzięki nim z łatwością posortujemy dokumenty, a także szybko je odnajdziemy.

    czytaj dalej

    Tagi:

  • Wykorzystanie maszyn CNC w praktyce

    CNC, czyli maszyny sterowane numerycznie, to prężnie rozwijająca się rodzina obrabiarek, które z powodzeniem wypierają standardowe urządzenia tego typu. Do najczęściej stosowanych obrabiarek sterowanych numerycznie należą m.in.: tokarki, frezarki czy centra obróbkowe.

    czytaj dalej

    Tagi:

  • Jak zadbać o bezpieczeństwo pracowników podczas remontu?

    Remont jest poważnym przedsięwzięciem – zwłaszcza ten wykonywany w miejscu pracy. Powinien być przeprowadzony dobrze i solidnie, z dbałością o życie i zdrowie osób zatrudnionych.

    czytaj dalej

    Tagi:

  • Wydatki pogrzebowe – co zrobić, by nie zapłacić więcej, niż jest się w stanie, a urządzić godny pochówek?

    Przygotowanie pogrzebu jest związane ze sporymi kosztami, które rodzina musi ponieść, aby godnie pożegnać najbliższą osobę. Co zrobić, aby wysokość zasiłku pogrzebowego wystarczyła na pokrycie wszystkich koniecznych wydatków?

    czytaj dalej

    Tagi: ,

  • Transport lotniczy towarów – kiedy jest opłacalny?

    Czy transport lotniczy może być opłacalny? W jakich sytuacjach warto wybrać spedycję lotniczą? Jak zorganizować transport drogą powietrzną i co przewozić?
    Transport lotniczy jest predestynowany do obsługi ładunków, które wymagają szybkiej dostawy. Klienci, którzy zdecydują się na przewóz towarów drogą powietrzną, mają pewność, że ich ładunki zostaną bezpiecznie i terminowo dostarczone do punktu docelowego.

    czytaj dalej

    Tagi: ,