Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

Zalety wynajmowanego biura – dlaczego to się opłaca?

28 grudnia 2015

Wielu przedsiębiorców chcących rozszerzyć ofertę własnej firmy prędzej czy później staje przed dylematem wynajmu powierzchni biurowej. Takie rozwiązanie ma oczywiście bardzo dużo zalet, dlatego warto się na nie zdecydować. Jak znaleźć korzystne biuro dla swojej firmy i na co zwracać uwagę?

Perspektywy w przyszłości – Bierz je pod uwagę!

Podczas poszukiwań odpowiedniego biura dla własnej firmy należy brać pod uwagę nie tylko aspekty finansowe i liczbę pracowników, ale również lokalizację, a także kwestię zapotrzebowania firmy. Jeśli planujesz powiększyć zespół, a zarazem chcesz mieć pod kontrolą biurową codzienność to warto rozważyć wynajem biura dla swojej firmy. Jeśli nie jesteś pewien jakie plany na przyszłość ma Twoja firma to warto zadbać o elastyczną umowę wynajmu, aby dostosować okres wynajmu do swoich aktualnych potrzeb z możliwością przedłużenia umowy na kolejny okres.

Bierz pod uwagę zdanie swoich pracowników

zalety_wynajmowanego_biuraJeśli decydujesz się na wynajem powierzchni biurowej i pracujesz z wieloma pracownikami to dobrym gestem będzie poznanie ich opinii. Niewątpliwie każdy z nich będzie brał pod uwagę lokalizację biura, która pozwoli zaoszczędzić czas na dotarciu do pracy i uniknięcie korków i spóźnienia. Ponadto, gdy zapytasz ich o zdanie i pozwolisz im wybrać uzyskasz nie tylko korzystne wsparcie, ale również sprawisz, że poczują się bardzo ważni dla firmy, skoro będą mogli zadecydować o jej siedzibie. Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie to warto wyznaczyć koordynatora najmu i ten tytuł powinien przypaść jednemu z Twoich pracowników.

Pomyśl o tym, co jest ważne dla firmy

Zanim ruszysz na poszukiwania biura idealnego dla swojego przedsiębiorstwa zastanów się nad tym, jakie powinno mieć cechy i pomyśl o tym, co jest istotne dla Twojej firmy. Cele biznesowe firmy są nieodłącznym elementem poszukiwania odpowiedniego miejsca do rozpoczęcia pracy w grupie. Bardzo ważne są takie czynniki jak lokalizacja, wykończenie powierzchni biurowej, kwestie związane z ekspozycją, wielkość biura a także charakter i dodatkowe opłaty.

Koszty – ważne, ale nie najważniejsze

Analizując oferty wynajmu poszczególnych biur niemal automatycznie zwracamy uwagę na koszty i dodatkowe opłaty eksploatacyjne. Najważniejsze jest to, aby ustalić odpowiednie warunki, a aspektu finansowego nie stawiać na piedestale. Wynajmujemy biuro po to, aby minimalizować koszty, ale warto pamiętać, że to odpowiednie warunki pracy pozwolą uzyskać płynność finansową firmy.

Więcej na: http://www.officemap.pl

Tagi: ,

Podobne artykuły :