Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

Jak podnieść kompetencje pracowników?

26 kwietnia 2014

Rynek pracy nieustannie zmienia się. Związane jest to przede wszystkim ze zmianami, jakie zachodzą w sferze informatycznej, technologicznej, a nawet marketingowej. Nowe urządzenia, narzędzia oraz rozwiązania stosowane w różnych branżach niosą za sobą konieczność zatrudniania dodatkowych specjalistów.

Szkolenia są jednym z najlepszych sposobów pozwalających podnieść kwalifikacje pracowników. I co ważne, pracodawcy coraz chętniej z nich korzystają. Inwestując w kadrę inwestują w swój biznes, bowiem nowe umiejętności pracowników pozwalają im na przykład na poszerzenie zakresu usług i zdobycie nowych klientów!

Szkolenia dostosowane do profilu firmy

Bardzo dobrym rozwiązaniem są szkolenia dostosowane do potrzeb danej firmy. Dzięki nim może ona osiągnąć lepszą efektywność pracy, a co za tym idzie generować większe przychody finansowe.

Obecnie wiele firm szkoleniowych oferuje prowadzenie specjalistycznych szkoleń w firmie klienta. Przykładem jest firma Bureau Veritas. Specjalizuje się ona przede wszystkim w przeprowadzaniu szkoleń ISO, HACCP czy BHP. Dlatego firmy zainteresowane doszkoleniem pracowników z tego zakresu powinny odwiedzić stronę szkolenia.bureauveritas.pl i zapoznać się z programami poszczególnych szkoleń.

Jak wybrać dobrą jednostkę szkoleniową?

Firm szkoleniowym jest wiele. Tym trudniej znaleźć jest tę właściwą. Zobacz na co należy zwrócić uwagę:

1. Na sposób przeprowadzania przez firmę szkoleń – powinny one składać się zarówno z zajęć teoretycznych jak i praktycznych. Możliwość przetestowania zdobytej wiedzy stanowi bardzo ważną część kursu.

2. Na trenera – powinien być on specjalistą w swojej dziedzinie, a także posiadać umiejętności przekazywania wiedzy. Dlatego warto korzystać z usług trenerów, którzy przeszkolili już setki osób i wiedzą jak pracować z innymi. Trenerzy przygotowują również niezbędne materiały, od stopnia jego doświadczenia zależy poniekąd jak te materiały zostaną zaprezentowane.

3. Zapoznaj się z opiniami osób, które korzystały już z usług danej jednostki szkoleniowej.

4. Sprawdź, czy dana firma wystawia po zakończonym szkoleniu certyfikat. Dokument potwierdzający zdobycie nowych umiejętności zawsze się przyda.

Przejdź do spisu treści ponad 1500 porad finansowych zawartych na portalu ,

Przejdź na bloga www.blog.finanseosobiste.pl ,

Przejdź do działu Nowe produkty finansowe

Odwiedź inne serwisy grupy www.FinanseOsobiste.pl
www.nieruchomosciowo.biz
www.UbezpieczeniaPoLudzku.pl
www.poznajTFI.pl

Tagi: ,

Podobne artykuły :