Finanse osobiste



  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl
  • finanseosobiste.pl





KANAŁ RSS

Zasubskrybuj nowości w serwisie przez kanał RSS

Home assistance ? czy Polacy zaczną korzystać z pomocy na masową skalę?

30 kwietnia 2010

Pomoc hydraulika, ślusarza, elektryka, dekarza lub szklarza, to tylko część usług jakie dzięki home assistance mogą być dostępne pod jednym numerem telefonu. Według specjalistów z Inter Partner Assistance świadczenia, które na dobre wpisały się w codzienne życie mieszkańców wielu krajów rozwiniętych czeka dynamiczny rozwój również w Polsce.

Historycznie Polacy przywykli radzić sobie na własną rękę z problemami awarii lub zdarzeń losowych w domu. Tymczasem w obecnych realiach coraz mniej osób może pozwolić sobie, by spędzić kilka godzin naprawiając kran na własną rękę, czy szukając specjalisty, na którego przyjście trzeba czekać nawet kilka dni. Główną przyczyną jest wzrastające tempo życia ludzi aktywnych zawodowo.

?Polacy są coraz bardziej pochłonięci karierą i poszerzaniem własnych horyzontów.? ? mówi Jacek Konieczny, Dyrektor Departamentu Handlowego w Inter Partner Assistance Polska SA. ? ?Coraz trudniej wygospodarować im czas na podstawowe zajęcia związane z życiem codziennym. Zmiany w naszym społeczeństwie wpływają na wzrost zapotrzebowania na usługi pomocowe – także w zakresie home assistance. Polacy tak jak inni mieszkańcy innych krajów Unii Europejskiej coraz częściej oczekują profesjonalnej i szybkiej pomocy razie w awarii czy zdarzeń losowych we własnym domu.?

Czy hydraulik już wrócił?
Assistance domowe to przede wszystkim usługi, które zapewniają pomoc w razie uszkodzeń mieszkania, domu oraz jego wyposażenia w skutek awarii, zalania, włamania, pożaru, uderzenia pioruna i innych zdarzeń losowych. Świadczenia w ramach pakietów home assistance mogą obejmować pomoc specjalisty np. hydraulika, ślusarza, elektryka, dekarza lub szklarza w usunięciu usterki i ograniczeniu zakresu szkody. W przypadku poważnych zdarzeń losowych pomoc może również polegać na zapewnieniu tymczasowego lokalu zastępczego, dozoru i ochrony mienia w trakcie przygotowywania do transportu lub oczekiwania na pomoc. W przypadku zwykłych codziennych zdarzeń – np. na naprawie sprzętu AGD/RTV wraz z zapewnieniem ewentualnego dowozu i przywozu z punktu naprawy.

?Świadczenia realizowane w ramach home assistance wykonywane są przez wyselekcjonowanych usługodawców.? ? mówi Jacek Konieczny ? ?Dzięki temu klient ma pewność, że jakość ich pracy będzie zgodna ze standardami firmy assistance, a pomoc zostanie zrealizowana w krótkim czasie. Specyfika polskiego rynku powoduje, że pozyskanie dobrego specjalisty jest często dużym wyzywaniem. Rynek usługodawców realizujących naprawy domowe jest rozdrobniony, a po wejściu do Unii Europejskiej wielu z nich wyjechało za granicę w poszukiwaniu wyższych zarobków. Dzięki home assistance klient uzyskuje dostęp do profesjonalnego wsparcia po wykonaniu jednego telefonu.?

Czy home assistance stanie się popularniejsze?
Zapotrzebowanie na specjalistyczną pomoc w domu wskazuje, że sektor tych usług czeka w najbliższych latach dynamiczny rozwój.

?Obserwując rynki takie jak np. Francja (kolebka assistance), można przewidzieć, że również w naszym kraju rozwój tego sektora przebiegnie dwutorowo.? ? stwierdza Jacek Konieczny ? ?Home assistance zapewne wzmocni swoją obecność w pakietach ubezpieczeniowych, skierowanych do klientów indywidualnych dużych firm. Oprócz instytucji takich jak ubezpieczyciele i banki pomoc tego typu będzie dystrybuowana również przez przedsiębiorstwa spoza sektora finansowego, które docierają do dużej liczby odbiorców. We Francji kupując dziecku dobry tornister, można dostać wraz z nim dodatkową polisę, zapewniającą domową pomoc korepetytora w razie dłuższej nieobecności spowodowanej chorobą.?

Kluczowym elementem decydującym o wzroście popularności usług assistance jest świadomość i zmiana przyzwyczajeń klientów indywidualnych. Aby Polacy zaczęli masowo korzystać z home assistance, masowi dystrybutorzy tych ubezpieczeń tacy jak ubezpieczyciele i banki powinni skuteczniej przekonać swoich klientów, że kupując produkty finansowe, rzeczywiście zyskują wolny czas i ?spokój głowy?.

logo_interpartnerInter Partner Assistance (www.ipa.com.pl) to marka należąca do Grupy AXA Assistance wchodzącej z kolei w skład Grupy AXA. Inter Partner Assistance Polska świadczy usługi od 1994 roku w sektorze podmiotów instytucjonalnych (działalność o charakterze B2B2C). Zasięgiem Grupa AXA Assistance obejmuje cały świat, posiadając swoje filie w ponad 30 krajach, a w pozostałych ? sieć korespondentów. Inter Partner Assistance Polska zapewnia swoim klientom kompleksowe rozwiązania assistance w Polsce i za granicą – poza assistance medycznym, podróżnym i prawnym także assistance samochodowy, assistance domowy, szeroką gamę produktów związanych z ochroną zdrowia, pakiety świadczeń informacyjnych i usługowych o charakterze lifestyle, specjalistyczne usługi likwidacji szkód ubezpieczeniowych i wiele innych związanych z niesieniem pomocy i informacji potrzebnych na co dzień. Obecnie pod ochroną spółki, za pośrednictwem jej klientów korporacyjnych, znajduje się około 5 milionów Polaków. Polityka jakościowa Inter Partner Assistance Polska kształtowana jest w oparciu o metodę Six Sigma (AXA Way).

Przejdź do spisu treści ponad 1500 porad finansowych zawartych na portalu ,


Przejdź na bloga www.blog.finanseosobiste.pl ,

Przejdź do działu Nowe produkty finansowe

Odwiedź inne serwisy grupy www.FinanseOsobiste.pl
www.nieruchomosciowo.biz
www.UbezpieczeniaPoLudzku.pl
www.poznajTFI.pl
www.AlternatywneInwestycje.com

Tagi: , , ,

Podobne artykuły :